7

Azi e ziua noastra. A mea si a lui Sorin. Facem 4 ani si 11 luni de cand formam un cuplu. :)
Noi sarbatorim mereu ziua de 7, cum putem, chiar si un la multi ani e suficient sa faca aceasta zi speciala. Mereu vom face asta pentru ca e ziua in care noi am hotarat sa fim impreuna.
Imi amintesc si acum prima zi, a noastra....chiar si a doua. :) Sorin a fost asa de dragut cu mine. Cand ma gandesc la acele zile imi vin in minte gesturile cu care ma rasfata atunci Sorin. O mare parte din ele le face si acum...Chiar ma mir ca am un sot atat de special, care si acum, dupa atatia ani, ma respecta si ma trateaza de multe ori, ca si cum ar fi prima noastra zi. Bineinteles ca, la fel ca in orice cuplu, apar si neintelegeri din cauza lipsei de comunicare, dar pana la urma se rezolva.
Asadar, Sorin, la multi ani! Te iubesc!
Dedicatie pentru tine, de ziua noastra!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta