5 luni cu Timea

Cum am spus si in titlu, fetita mea astazi implineste 5 luni de viata. A fost o perioada minunata in care toti trei, adica eu, Sorin si Timea am avut de invatat. Noi sa ii fim parinti si ea....sa faca multe lucruri. De exemplu sa zambeasca, de te topesti cand o vezi cat e de scumpa, sa prinda jucariile in mana si sa le bage in gurita, sa se chinuie sa stea in fundulet, ca o domnisoara...si multe altele pe care deja le-am mentionat in postarile anterioare. Bebe are 6,300 kg si aproximativ 65 de cm.
In ceea ce ma priveste, aceste minunate cinci luni au fost cele mai frumoase din existenta mea. A fost si greu pt ca brusc viata mea s-a schimbat irevocabil insa mult mai frumoasa. Nu am sa regret niciodata ca am luat hotararea sa facem un bebe, pe acest bebe. A fost cea mai buna decizie. Daca am fi fost doar noi doi, sunt sigura ca ar fi fost frumos, pt ca ne iubim, insa viata noastra nu ar fi avut atat de mult sens. Acum stim pt ce traim. Sa o facem fericita pe draga noastra fetita. :)
Asadar, Timea, LA MULTI ANI !!! Mama si tata te iubesc mult de tot!

Sedinta foto aniversara:








Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta