Progresele Timeei

Cu cateva zile inainte de plecarea noastra la Praga, Timea a renuntat sa pape laptic de la san. Eu am continuat sa ma mulg insa pe zi ce trece am mai putin lapte. Imi pare extrem de rau ca nu o pot alapta 6 luni asa cum mi-am propus insa nu am ce face. Bine ca am reusit si atat sa ii dau. Alte mame ar fi renuntat. M-am muls zilnic pana acum zi si noapte si a fost greu, insa a meritat. I-am facut un cadou de nepretuit fetitei mele, imunitate si sanatate. Sunt fericita ca a acceptat chiar si pt o luna sa pape san si am trait sentimentul acela unic pe care doar o mamica il are atunci cand isi hraneste puiul de la piept.
Sa revin la noutatile despre Timea.
Acum la aproape 4 luni ea stie sa faca multe lucruri. Am sa le notez in ordinea in care le-a facut.
Zambeste cu gura lag deschisa, duce mainile la gurita si suge degetele, iti sustine capul, impreuneaza manutele si se uita la ele, prinde jucarii si le tine in manuta, rade in hohot si chiuie, pune manutele pe sticla cu laptic, scoate suzeta din gurita cu mana, priveste cu atentie la televizor, da cu piciorusele tare de tot cand ii facem baita si arunca multa apa afara din vanita.
Programul de somn este la fel ca si inainte. De la ora 21, dupa baita, doarme o ora dupa care papa 140 ml lapte formula. Doarme apoi pana pe la 4 sau 5 dimineata si iar papa 140 ml lapte. Doarme pana la 9 si iar papa. Sta o ora si ne jucam apoi iar doarme 3 ore, apoi iar papa si o ora ne jucam si tot asa. E cuminte...Nu ma pot plange deloc de ea.
Am hotarat sa nu o mai cantarim saptamanal pt ca e un motiv de stres faptul ca nu ia in greutate cum ne dorim noi sau cum scrie in carti. Ea e vioaie si sanatoasa asta e important.
Acum parca papa oricum mai bine si pot sta linistita.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta