Happy Christmas!!!

Pana la urma a fost frumos Craciunul asta. Am avut-o pe iubita noastra alaturi de noi, iar cu zambetul ei a inseninat totul. Am facut bradul, care a iesit foarte frumos si am primit multe cadouri. In seara de Ajun au fost Ingrid si Gabi la noi si am mai povestit. I-au adus fetitei o papusica frumoasa. Noua ne place tare mult de ea. Sigur ii va place si ei cand mai creste un pic. M-am bucurat ca au fost la noi pt ca eu ii consider ca fac parte din familie. Mereu cand vorbim despre ceva, aduc vorba si de Ingrid. Ea face parte din viata mea...ca si cum ar fi surioara mea. Asa ca a fost frumos ca a venit la noi, chiar daca poate ea nu se simte chiar atat de bine la mine acasa.
Duminica am fost la sat la Dragoiesti. Am luat masa in familie. Am fost eu, Sorin, Timea, mama, bunicii, socrii iar mai tarziu au venit si nasii nostri. La final au mai venit si niste fini ai socrilor.
Am papat mancare buna si am povestit, ca de Craciun. A fost foarte frumos... M-am simtit bine, ca intotdeauna cand mergem la sat. Socrii mei sunt cei mai deosebiti din lume. Nu puteam sa cer ceva mai mult de la Dumnezeu. Mereu stiu sa ma faca sa ma simt bine si sa fiu optimista.
Luni, in a doua zi de Craciun am fi vrut sa mergem la Corina si Florentina insa am aflat ca Florentina are varicela asa ca am amanat iesirea.
Am stat in casa in acea zi si ne-am uitat la tv. Ne-am odihnit.
Eu am racit...:( Am inceput sa iau Fervex si sper sa imi treaca odata ca nu imi place sa fiu asa langa Timea ca poate ii dau si ei. Oricum port masca atunci cand vorbesc cu ea mai de aproape sau cand o iau in brate.

Acum vine Revelionul. Vom fi acasa. Se implineste 1 an de la testul pozitiv de sarcina. :)





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta