Time is ticking

Mai sunt 3 saptamani si 4 zile pana mergem la Praga. Din pacate bebe e prea mic ca sa o luam cu noi. Dar anul viitor cand mergem la mare ea va fi sigur alaturi de noi, orice ar fi. :)
Abia astept ambele excursii. Vom merge atat la Praga cat si in Grecia in Thasos, impreuna cu prietenii nostri, mosii fetitei, Florin cu Lacri. Va fi tare frumos. Acum parca ma gandesc mai mult la excursia din vara pt ca va fi si piticuta noastra cu noi si va fi tare frumos sa o vedem jucandu-se in nisip pt ca va avea aproape 1 anisor.
Sa revin insa la Praga. Va fi cred ca tareeee frumos, numai ca vom dardai pt ca acolo e mai frig ca la noi pt ca e in nord. Vom vizita multe obiective si ne vom bucura de spiritul Craciunului din targul de acolo...care e pe locul 2 in Europa ca si frumusete. Pe primul loc e Koln. Acolo vom merge la anul :). Vom sta 4 zile acolo si ne vom distra cat vom putea...Mie imi va fi extrem de dor de iubita mea fetita insa ea e prea micuta pt drum atat de lung si sa mearga in frig. Am inceput sa fac lista cu bagajul pt excursie si sa ma gandesc ce o sa luam cu noi in masina sa papam pt ca drumul va fi destul de lung pana acolo. vom merge cu masina noastra. :)
Dupa excursie va veni Craciunul. Cea mai frumoasa sarbatoare. Preferata mea. Va fi cel mai frumos Craciun din viata mea. Am un sot minunat si o fetita adorabila cu care voi sta langa brad. Ooo, cat am asteptat acest moment. Il voi savura pe deplin. :)
Sunt implinita si fericita.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta