O minune!!!

Aseara s-a intamplat ceva minunat, ceva ce nu credeam ca se va mai intampla vreodata. Fetita mea a acceptat sanul si a supt cateva minute bune, cu placere. Abia am reusit sa o dezlipesc. As fi lasat-o cat ar fi vrut insa a fost ora baitei. Azi dimineata, cand s-a trezit, la ora 6 iar i-am dat sa suga de la mine si a acceptat, ba chiar parca i-a si placut, apoi a baut laptic din sticla pt ca eu nu mai am lapte suficient. La ora 10 din nou a papat de la mine si nu a mai vrut sa bea din sticla insa am reusit sa o conving. Sper sa continue tot asa pt ca imi doresc enorm sa o alaptez. As vrea sa pape de la mine cat de mult, numai sa am lapte. Acum beau ceai pt stimularea lactatiei. Ce fericita sunt!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta