Noua viata

Incepem sa ne obisnuim unii cu altii. Iubita mea fetita e o dulce. Nu imi vine sa cred ca e a mea.

Din pacate s-a obisnuit cu biberonul si abia o conving sa mai suga de la piept. Oricum, eu incerc in fiecare zi sa ii dau sa pape de la mine si bineinteles ii dau si laptele meu pe care il mulg cu pompa de san. Imi doresc enorm sa ii dau laptic de la mine, pt ca stiu ca e foarte sanatos. Am sa ii dau cat o sa pot de mult.

Doarme destul de bine fata de alti copii. Se trezeste pe la ora 12 apoi la 3-4 si la 7 dimineata. Abia astept sa doarma mai mult. Deocamdata nu ma plang.

Azi-noapte i-a picat buricul, exact la 10 zile de la nastere. Asta inseamna ca in curand o sa faca baita cu mai multa apa. In sfarsit va fi o bucurie baita. Acum e foarte speriata cand o punem in apa.

A avut ceva probleme cu burtica, mi s-a parut ca a facut diaree. A avut si colici cateva zile, acum vad ca nu mai plange dupa-amiaza de cand ia picaturi.

Am inscris-o la pediatra. Stan Maria se numeste si seamana cu Nanny McPhee. :))

Am facut si un drum spre Timisoara cu ea, in scaunelul de masina, pt vaccinul BCG.

De cand am venit acasa am tecut prin o gramada de sentimente. Sunt sigura ca e si din cauza hormonilor. Am fost excesiv de ingrijorata pt fetita din cauza diareei, am fost irascibila, imi venea sa plag din orice si am fost tare nemultumita de aspectul meu din urma sarcinii. Acum sunt bine, cu nemultumirea am ramas insa am devenit un pic mai indulgenta cu mine. Mi-am propus ca dupa o luna sa incep cu gimnastica. Trebuie sa mai dau jos cel putin 6 kg, cate au mai ramas din cele 12-13 pe care le-am avut inainte de nastere. Acum am inceput si sa ma simt mai increzatoare si incep sa ma obisnuiesc cu noua viata. E o viata mult mai frumoasa si acum vad altfel lucrurile. Nu ma mai simt deloc atasata de nimic material, nu imi mai pasa de nimic ci doar de familia mea, iubirile mele Sorin si Timea.

Simt ca am inceput o viata noua si ca nu mai pot trai fara scumpa mea fetita Timea si fara iubitul meu sot.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta