Bebe a crescut!!!

Maine Timea are 3 saptamani, e maaare. :)
Ziua de duminica a devenit oficial, ziua in care o cantarim pe Timea. Am cantarit-o duminica trecuta si am constatat ca frumoasa noastra e o mancacioasa. A pus 400 de grame intr-o saptamana.
Pe 8 septembrie, la 5 zile de la nastere avea 2,590 kg,
pe 11 septembrie la 8 zile de la nastere avea 2,650 kg
si in 18 septembrie, la 2 saptamani si o zi avea 3,050 kg.
Pe zi ce trece o iubesc tot mai mult. O admir de fiecare data. Ma uit la ea si nu imi vine sa cred ca e fetita mea. Ca e puiul meu si al lui Sorin, ca noi doi am facut-o. E o minune.
Noutati???
Timea a inceput sa miste manutele destul de mult. Mereu e cu ele pe sus. A si zambit de cateva ori, chiar alaltaieri seara, cand a stat Sorin cu ea noaptea. A mangaiat-o pe par, iar ea, in semn de multumire i-a zambit tare de tot. :) Am vazut si eu... a fost o scumpa. Aseara inainte de baita, am lasat-o dezbracata sa stea putin pe pat. Se tot chinua sa ajunga cu manuta ei la degetul lui Sorin. Incerca sa il bage in gura. Era tare bucuroasa. Incet incet devine tot mai atenta la noi si incepe sa interactioneze cu noi.
Atasez cateva poze.
De la prima baita

















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta