Vesti proaspete

Am revenit de la doctor. Am primit vestea ca fetita mea are aproape 2 kg si 300 grame. A pus mult de data trecuta. Doctorul a zis ca de acum va pune 200-250 grame pe saptamana pana la nastere. Sunt curioasa cat va avea la final. A fost cu capusorul in jos si se misca intr-una. Abia a reusit sa verifice circulatia sangelui prin cordonul ombilical pt ca ea tot misca cordonul. :) A fost o scumpa, ca intotdeauna. Un copil activ.

Alte noutati...Am stabilit cu doctorul ca daca am contractii si trebuie sa nasc cand el e plecat in concediu, sa imi dea nr de telefon al unui coleg de-al lui din Timisoara si sa nasc cu el. Eu am specificat ca daca nasc in saptamana aia, nu vreau aici in Lugoj ci in Timisoara. Acum ramane de vazut cand prefera printesica sa vina si unde. Mai sunt 35 de zile pana la termen. Sunt in 35 de saptamani si in curand intru in luna a 9-a. Mai e putin...


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta