Lunga asteptare

Am fost ieri la doctor. Am aflat ca fetita nu e nerabdatoare sa vina afara. Are 2,714 kg si ii place in burtica. Medicul a zis ca se poate sa nu vina nici saptamana viitoare... Eu sper sa fie adevarat pt ca as vrea sa nasc cu el nu cu alt doctor. Acum daca e sa se intample, am nr de telefon al unui coleg de-al lui si voi merge sa nasc la Timisoara. Ramane de vazut ce preferinta ale Timea. :)

Am urmatoarea programare la control pe data de 7 septembrie, chiar cand avem aniversarea de 4 ani si 6 luni de cand suntem impreuna, eu cu Sorin. Vedem daca nu cumva se naste mai repede.

Oooof, e tare greu sa astept. Ma plictisesc enorm... Pe 4 vine si mama acasa si o sa treaca mai usor totul, dar pana atunci stau toata ziua pe net si citesc cate ceva. E si cald afara de nu se poate sta, asa ca nu prea am optiuni pt a imi petrece timpul mai frumos.

Deci, in concluzie, fetita mea e destul de marisoara si are toate organele functionale. Poate veni in orice clipa. Draga de ea. Se misca mai putin ca alta data dar la fel de intens cand o face. Vad ca de cate ori pun mana pe burtica se misca si ea. Cred ca imi raspunde. E o draguta de pe acum.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta