Contractii Braxton hicks

Azi-noapte am tras o sperietura zdravana. Am avut contractii dureroase de pe la ora 2 si 15 min pana in jur de ora 5, cand am reusit sa adorm. La inceput au fost dureroase apoi au devenit mai slabe. Au fost la intervale neregulate, 10, 9, 10, 11, 8, 6, 4, 9, 11, 10, 8 si tot asa...Mi-au trecut prin gand o gramada de lucruri, cand sa il trezesc pe Sorin, cand sa sun doctorul, cand sa mergem la spital. M-am speriat un pic pt ca nu am stiut cand ar trebui sa merg la spital... M-am tot gandit la ce am citit pe net, ca ar trebui sa ma doara toata burta cand e travaliu adevarat si trebuie sa apara la intervale regulate contractiile. La mine nu prea a fost asa insa m-am gandit ca daca vor deveni regulate si daca asa voi continua muuulte ore. A fost foarte interesant cum ma luau acele dureri. Se incorda burtica si apoi incepea durerea. Fetita saracuta a si sughitat un pic, cred ca si ea s-a speriat si bineinteles s-a si miscat incontinuu.

Oare cand va veni travaliul adevarat?

Azi am 38 de saptamani. 67 de kg si 111 cm in jurul burticii. Am crescut mult de cand m-am masurat ultima oara.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta