AMR probabil 21 de zile

A mai trecut o saptamana. Acum am fix 37 de sapt de sarcina. Daca bebe se naste acum e considerat la termen. Oooof si eu nu mai am rabdare. Astept cate un semn ca o sa nasc dar in afara de contractiile false pe care le am in fiecare zi, nu am nimic. Le am destul de des, cam 5-6 pe zi, mai mult dupa-amiaza si sunt din ce in ce mai dureroase. Sorin cand ii spun ca ma doare deja vrea sa ma duca la spital. Cred ca si el e nerabdator. Ieri a instalat scaunul de bebe in masina. E atat de frumos. Abia astept sa il folosim.

Am bagajul pregatit, patutul la locul lui, scaunul de masina montat, caruciorul asteapta si el, hainutele spalate si calcate, lucrusoarele fetitei (suzeta, sticla cu biberon, pampers si altele) sunt deja in raft, camera curata...ramane doar sa vina ea acasa.

Nu imi vine sa cred ca au trecut aproape 9 luni de cand am aflat ca o sa am un bebe. De atata timp o fiinta mica traieste la mine in burtica si asteapta sa vina pe lume. Ce frumos va fi.


Saptamana trecuta am facut cateva poze, chiar in ziua in care viitorul tatic a implinit 25 de ani.


















Ziua lui am sarbatorit-o la socrii acasa. I-am facut o surpriza. Am mers la ei si acolo ne-au asteptat finii nostri si niste prieteni de-ai nostri. Mai spre seara au venit si nasii si niste neamuri. A fost foarte frumos, mai ales ca soacra mea a facut ca mancarica cu care ne-am servit sa fie delicioasa si gustosa. A fost o surpriza placuta pt iubirea mea, mai ales ca in ultimii ani nu am reusit sa sarbatorim cum se cuvine ziua lui pt ca am fost mereu pe drumuri in excursii.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta