AMR 3 saptamani si 6 zile.

Am deja 36 de saptamani si o zi de sarcina, adica sunt deja in luna a 9-a de cateva zile. Trece atat de greu timpul... Nu mai stiu ce sa fac. Fetita e la fel de activa... si o simt mult mai puternica, se impinge tare de tot de se deformeaza burta. Abia astept sa vina pe lume.

Sambata aceasta am fost cu viitorul tatic la Timisoara, asa cum am stabilit. Am cuparat multe lucruri pt Timea. 1 Suzeta + o cutiuta in care se tine suzeta + o paglicuta de agatat suzeta, 2 sticle cu biberon, perie pt spalat sticle, solutie pt sterilizat, perie si piaptan, pompa nasuc, ser fiziologic, crema pt fundulet, un pachetel pampers marimea 1, o olita, multe paturite, o caciulita si manusele si primul jurnal al lui bebe.

Sorin deja a incercat scaunul de masina, e foarte frumos si se monteaza destul de usor. Acolo va sta cand o vom aduce acasa din spital.

Abia astept sa vina draga noastra fetita. Acum avem totul pregatit...

La mine nu e nici o schimbare, am mereu o senzatie de foame si mi se umfla mainile si picioarele de la retentia de apa. Sunt bine in rest. Noaptea mai greu dar trece... merg la baie mai des. Am contractii Braxton Hiks de cateva saptamani, cam 3-4 pe zi. Burtica de pe la 33 de saptamani a inceput sa coboare, asta inseamna ca nu mai e mult. Teoretic ar mai fi 27 de zile, dar depinde si de fetita si de planurile ei. Poate vrea sa vina mai repede, :) sau mai tarziu (eu sper sa vrea mai repede). Saptamana viitoare, miercuri am sa merg din nou la medic. Sunt curioasa ce imi va zice. Nu mai e mult oricum. Oooof, sa treaca timpul mai repede.

Intre timp am sa fac ultimele poze profesionale din sarcina, si o sa le posetez. Vor fi amintiri in curand.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta