Vesti

Dupa cum ziceam in postarea anterioara, ieri a avut loc intalnirea cu doctorul. Mi-a facut ecografie si control pe masa. La ecografie am vazut-o pe scumpa noastra. S-a mai ingrasat...are 1,640 kg si de acum va pune si mai multe grame pe saptamana. Draga de ea, in timp de ne uitam cu doctorul la fetisoara ei, a cascat si ne-a scos limba. A fost asa de draguta. Nu mi-a venit sa cred ca e chiar a mea fetita aceea mica.

Am vorbit despre cum va debuta travaliul si cand sa ma prezint la spital. Mi-a zis sa merg cam cand vor fi din 10 in 10 minute contractiile sau daca se rupe apa. Acum vom vedea ce va fi.

Vestea proasta este ca medicul meu va fi in concediu in perioada 27 august-3 septembrie, chiar cand eu voi avea 38 de saptamani, cam cand sunt sanse mari sa nasc. Nu stiu ce vom face atunci insa data viitoare cand merg sa ma intalnesc cu doctorul, imi va spune mai multe despre ce va trebui sa fac. Ma simt un pic panicata dar sper sa fie bine si incerc sa fiu optimista.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta