Luna a 8-a

De azi am intrat in luna a 8-a. Ce putin mai e pana o vom vedea pe mica noastra printesa. Acum e totul pregatit, numai sa vina cand trebuie. Ieri a venit si dulapul din sufragerie...e minunat. Ne place foarte mult cum a iesit. Suntem incantati.

Am spalat hainutele fetitei si le-am pus deja in dulapul din dormitor.

Maine merg la eco, am putine emotii cand ma gandesc. Sper sa aiba numai vesti bune doctorul.

Eu ma simt relativ bine. Am inceput sa am probleme cu somnul, in sensul ca noaptea dupa ce merg la baie nu mai reusesc sa adorm inapoi. De vreo 2 saptamani am probleme si cu retentia de apa. Mi se umfla atat picioarele cat si mainile. Nu e placut deloc insa n-am ce face. Sper sa treaca repede perioada asta, sa vina fetita acasa si sa scapam cu totii de neplaceri. Ea in sfarsit va avea spatiu sa se miste in voie iar eu voi scapa de retentia de apa si de durerile de picioare.

Dupa cum spuneam in postarea anterioara, avem patutul, caruciorul si multe alte lucrusoare pt fetita. Acestea sunt de la mama mea, bunica lui Timea, si suntem foarte bucurosi ca ne-a putut ajuta. Socrii mei ne-au anuntat ca ne vor ajuta cu scaunul pt masina. Suntem extrem de recunoscatori pt mana de ajutor pe care am primit-o de la viitorii bunici.

Off, abia astept sa vina vremea sa le folosim.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta