Happppyyyy!!!!

Am fost ieri la cumparaturi si deja avem aproape tot ce ne trebuie pt venirea bebelui. Am cumparat patutul...care, este superb, rosu cu albastru inchis si contine o multime de accesorii care cu siguranta ii vor face noptile mai linistite fetitei noastre. Am luat si carucior, la un pret foarte bun, care de fapt e un intreg set. Are carucior sport, de iarna si landou. Am cumparat si o husa pt ploaie, in caz ca se intampla sa fim afara si ne prinde vreo furtuna. Bebe acum are si pampers si are si camera gata. Chiar ne-am mirat cat de mici pot fi scutecele pt nou-nascuti. Asta inseamna ca vom avea o papusica micuta si fragila. Am desenat floricele pe peretele langa care va sta patutul. A iesit foarte frumos si sper sa ii placa micutei noastre. Am reusit sa le pictez eu singura, chiar daca efortul a fost unul urias pt mine, in conditiile in care burta e uriasa iar picioarele si mainile incep sa se umfle.

Am reusit sa imi fac si bagajul de spital insa mai trebuie sa pun cateva lucrusoare si e complet. M-am panicat un pic intr-una din zilele acestea cand am constatat ca sunt deja in luna a 7-a si nu am bagajul gata, asa ca m-am pus sa il fac. Acum sunt mai linistita.

Saptamana aceasta a fost foarte agitata. Am facut curatenie generala, care pur si simplu m-a rupt de oboseala. Am spalat geamurile din toata casa, am spalat si calcat toate perdelele, am curatat usile, am luat paianjenii de pe tavan, Sorin a spalat covoarele si mai trebuie sa stergem praful de pe dulapuri. Vrem sa o primim pe fetita noastra draga intr-o casa curata si ingrijita.

Maine deja voi avea 31 de saptamani. Parca timpul trece mai repede. Ma bucur. Asta inseamna ca mai am 9 saptmani pana la nastere. Yuhuuu!!!

M-am masurat si am 104 cm circumferinta burticii. Devine tot mai mare. Ma bucur ca Timea este activa si ca a crescut. Abia astept intalniea cu medicul sa aflu cat e de mare bebe.

De maine incep spalatul hainutelor si calcatul. Sper sa reusesc sa le termin pe toate, pt ca sunt foaarte multe. Abia astept sa le mai admir o data. Sunt atat de frumoase si gingase toate. Abia astept sa o imbrac pe Timea in ele.

Aaa, marti vine si dulapul. In sfarsit!

Asadar, e totul bine si frumos. Mai am doar un pic sa ma mai bucur de sarcina ca apoi vine bebe.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta