Asteptarea noastra lunga

Pana acum nu a venit mobila asa ca nu putem inca sa cumparam nimic. S-ar putea pana sambata sa vina si atunci o sa mergem sa luam patut si carucior. Sunt atat de incantata. Sper sa gasim ceea ce ne dorim.

Eu ma simt relativ bine, nu ma pot plange. Nu ma mai doare nimic, doar ca obosesc destul de usor. De foame tot nu scap, orice as face. Nu m-am mai ingrasat, m-am mentinut la 62 de kg, cu +8 fata de greutatea mea din-nainte de sarcina. Am o pofta incontrolabila de lubenita... As manca non-stop, chiar si una intraga. In general fructe si legume as vrea sa pap. E bine.

Fetita se misca intr-una, de se mira si viitorul tatic de ce poate face ea acolo. E o draguta. Ne tot gandim ca ii este greu acolo ca nu prea mai are loc. Noi o asteptam sa vina, cu nerabdare, numai ca nu acum...ca mai are de crescut.

Saptamana viitoare mergem la doctor, sa vedem ce ne zice. Acum am 30 de saptamani. Mai 9 saptamani si gata! :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta