AMR 45 de zile

Mai e putin si va avea loc marea intalnire. Acum la 33 de saptamani si 4 zile, pot sa spun ca parca acum incepe sa imi fie greu, din punct de vedere fizic. Simt ca am burta maaare de tot si nu ma pot misca in voie. Bine ca nu mai e mult. Ma gandesc ca poate imi va fi dor de ea si incerc sa profit acum, pana mai pot...sa o mangai si sa savurez miscarile voioase ale fetitei mele.

Ma tot gandesc ca oare cate kg a mai pus sufletelul meu, daca ii e bine acolo, stiu ca locul nu prea ii mai ajunge, daca nu ii este foame, ca oare de ce sughite... am tot felul de intrebari. Sper sa le aflu data viitoare cand merg la eco. Sper sa fi luat bine in greutate si sa fie dolofana.

De pe la 31 de saptamani numar saptamanile mai cu emotii pt ca am tot avut senzatia ca voi naste mai repede. Ma rugam sa ajung pana la 37 de saptamani. Sper si acum sa ajungem acolo... Mai ales sa aiba fetita greutatea pe care ar trebui sa o aiba si sa iesim repede din spital.

Eu tot cu 8 kg in plus sunt. Am 62 de kg. Burta tot 105 cm in circumferinta. De fapt ma mai masor saptamana viitoare, cine stie ce surprize voi avea. Mi se tot umfla picioarele si mainile, mi-e foame mai mereu si as papa lubenita si porumb fiert toata ziua. Ma bucur ca sunt de sezon si nu trebuie sa imi iau gandul de la ele. Azi-noapte iar am avut o repriza de insomnie. De pe la ora 2 pana la 7 nu am mai reusit sa adorm. Am recuperat o parte din orele nedormite cand am adormit pana pe la 11. Bine ca sunt in prenatal si pot dormi cat vreau pe timpul zilei.

Am cumparat impreuna cu sotul meu un port bebe pt draga noastra fetita. Abia astept sa il folosim...

Lista se tot micsoreaza. Nu mai avem multe de luat. Asteptam sa primim niste bani luna viitoare si mergem la Timisoara. Vom cumpara de acolo muuulte pt bebele nostru mic.

Aaa, a fost si ziua mea!!! Sambata trecuta, pe 23 iulie. Am papat gratare, mici si tort. Socrii mei au facut ca totul sa fie posibil. Noi nu am fi avut posibilitati sa imi serbez ziua insa am avut noroc cu ei, care mereu ne ajuta... Multumesc!!!

Am primit cadouri frumoase si ne-am relaxat un pic...

Poze, ca sa va dovedesc:

Am mai facut si o sedinta foto ieri, la 33 de saptamani si 3 zile.





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta