Scrisoare pentru bebe

M-am hotarat sa ii scriu o scrisoare bebelusului meu inca nenascut, pentru ca atunci cand va sti sa citeasca, sa afle ce a gandit mama lui in perioada sarcinii.

„Dragul meu copilas,

Acum cand am trecut de jumatatea sarcinii, simt tot mai intens cum e sa fiu mama... mamica ta. E un sentiment nemaiintalnit pana acum. Vei intelege si tu asta, mai tarziu. Astept deja cu sufletul la gura momentul in care te voi vedea si voi putea sa te strang in brate. Cand mangai burtica, ma gandesc ca imi pare rau ca nu ajung sa o si pup, atat imi esti de draga de pe acum.

Astept cu emotie momentul cand imi vei zice mama...momentul in care ne vei zambi prima oara, cand vei face primii pasi. Vor fi momente de neuitat.

Am inceput deja sa ne gandim ce vom face cand vei fi un pic mai mare. Taticul tau a zis chiar azi ca te va invata sa mergi cu masina si te va tine in brate, sa pui mana si tu pe volan. :) Eu am sa iti cumpar si o sa iti fac o multime de rochite. :) Astea sunt doar cateva din planurile pe care deja le-am facut. Mai sunt muuulte, insa ai sa le afli cand vei veni pe lume. Ooof, ce frumos va fi. Atat eu cat si tatal tau vom face tot posibilul sa te stim fericita. Te vom ingriji si te vom proteja cat vom putea noi mai bine. Eu cu tata, te iubim de pe acum draga noastra fetita si te asteptam cu nerabdare sa ne inveselesti vietile.

Mama ta

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta