Programari

Am fost marti la doctorita de familie. Am aflat ca pot intra in prenatal in data de 4 iulie. Abia astept. :) Am planificat deja ce voi face in acele 2 luni in care voi ramane acasa. Vom cumpara ceea ce mai trebuie luat, voi spala hainutele micutei noastre si bineinteles voi manca si ma voi relaxa pana la venirea pe lume a ei. Ooo ce frumos va fi.
Am fost joi la ginecolog, dupa cum am zis ca voi face, cand am avut 20 saptamani si 3 zile de sarcina. M-a insotit soarca mea. Viitoarea bunica a fost tare incantata de nepotica. I-a placut tare mult cum se tot misca printesa noastra. Dadea din manute, picioruse...a fost o nazdravana si de data asta. Bineinteles medicul a confirmat inca o data ca vom avea fetita. :)
Eu m-am speriat putin cand am ajuns acasa si am vazut pe foaia cu ecografia si cu msuratorile. Scria ca fetita e un pic mai micuta. Are cu 3 zile mai putin decat varsta ei. Acum m-am pus pe mancat...:) Doctorul a zis ca e totul in regula si sa nu imi fac griji pt ca bebelusii oscileaza la greutate pana la nastere.
Am facut deja programarea la eco 4D. In data de 17 mai, vom merge la Timisoara la dr. Cioata Ionel. Abia astept sa o vedem din nou pe draga noastra fetita.

Revin saptamana viitoare cu vesti si poate si cu poze.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta