22 saptamani si o zi

Am 22 de saptamani si o zi de sarcina. E frumoasa viata acum. Nu am probleme majore deocamdata. Merg cam de multe ori la baie, mananc mai des ca inainte, pt ca daca nu, simt ca ma doare stomacul, greturile n-au revenit si sper sa nici nu se mai intoarca.

Bebe se face tot mai mare. Pe internet am citit ca are 28 de cm si in jur de 450 de grame. Vom vedea oricum in realititate cum e, saptamana viitoare cand vom merge la ecografia 4D. Fetita noastra e tot activa ca si pana acum, mai mult cand stau eu intinsa in pat.

Ieri s-a intamplat ceva hazliu ce mi-a adus zambetul pe buze de dimineata. Inainte sa ma ridic din pat, fetita cred ca nu statea prea comod. Nu ii placea pozitia mea si s-a miscat hotarata de se modifica burtica in doua locuri in acelasi timp. Nu s-a miscat numai o data ci de vreo 3-4 ori, pana m-am ridicat. A fost tare determinata. Saracuta, cum altfel sa imi explice ca ea nu are loc daca eu stau asa. :) E o scumpa. Chiar am zambit cand mi-am dat seama ce vroia sa imi zica.

In fiecare seara taticul pune si el mana pe burtica si de fiecare data fetita se misca sau da din manute sau picioruse. E si el foarte incantat ca poate sa ii observe gesturile. Suntem amandoi foarte bucurosi ca o avem si o asteptam sa vina pe lume.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta