Viata la 14 saptamani. Greata e pe duca!!!

Din weekend am inceput sa ma simt mai bine. Parca greata incet-incet dispare. Se pare ca saptamana 14 a fost cea norocoasa. Sper sa nu se mai intoarca greata si sa pot manca si eu ca toata lumea, nu numai uscaturi.

Bebe creste, e bine, saptamana asta o sa aiba un par fin pe tot corpul numit lanugo, isi suge degetul si face pipi. E deja mare in comparatie cu primele sale saptamani. Are acum aproape 9 cm.

Burtica deja mi se vede destul de bine si e in continua crestere.

Sambata am fost la nasi. Sunt si ei nerabdatori sa il cunoasca pe finutul lor mic.

Abia asteptam si noi sa il tinem in brate.

Acum urmeaza sa simt primele miscari ale lui bebe mic, apoi sa aflam sexul...Ce nerabdatoare sunt sa il simt!!! Sexul nu conteaza, noi il vom iubi la fel.

Aaaa, mi-am amintit acum ceva ce m-a umplut de bucurie. Bebe deja a primit o gramada de hainute, mai bine zis cam toata garderoba pt primele luni de viata, de la prietena noastra Martina. Sunt fooooarte frumoase toate hainutele! A mai primit si o vanita cu suport, deci nu mai trebuie sa ne facem griji in privinta asta.

Mai trebuie sa cumparam un patut si un carucior si bebe poate veni....dar numai la termen

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta