Noutati!

Ziua de luni, 7 martie, a fost una speciala. A fost aniversarea noastra. Am implinit 4 ani de cand suntem un cuplu. Cadoul cel mai frumos pe care l-am putut primi cu aceasta ocazie, a fost sa il vedem pe bebele nostru. In aceeasi zi, cum va ziceam acum cateva saptamani, am fost la ecografie, pt dublul test. Doctorul l-a masurat pe bebe si e totul in regula. Am fost profund impresionata ca l-am vazut miscandu-se. Dadea din manute, din picioruse, intorcea capul, parca a si sarit in sus. :) Era pozitionat cu fata spre noi, asa ca doctorul a trebuit sa il tot deranjeze ca sa se mute. Trebuia sa ii masoare o particica de piele de la ceafa. A fost un scump. A venit si viitorul tatic inauntru si i-a vazut manutele micute si i-a auzit inimioara batand. A fost un moment emotionant pt amandoi pe care cu siguranta il vom tine minte mereu.

Sa recapitulez: bebe are 7,3 cm si este ecografic mai mare cu 4 zile. Adica in loc de 13 saptamani are 13 saptamani si 4 zile. Este bine, sanatos si voinic.

Sexul nu am reusit sa il aflam pt ca scumpul nostru este inca prea micut ca sa se vada. Asteptam, poate data viitoare ne zice dl doctor.

Eu ma simt un pic mai bine ca saptamana trecuta, cand am avut greturi in fiecare zi. Mai simt greata insa nu atat de accentuata si parca reusesc sa mananc mai mult.

Circumferinta burticii este de 89 cm. Initial am avut 85, pe la 7 saptamani. Sa vedem cum evolueaza.

Momentan mi se vede burtica. Nu e foarte mare dar lumea zice ca deja se vede ca sunt graviduta. Port deja pantaloni de gravide de la 7 saptamani. Astept cu nerabdare primavara ca sa port si rochite, tricouri...pt ca m-am saturat de hainele groase.

Am tot 54 de kg, la fel ca la inceputul sarcinii. Sunt curioasa cu cat am sa inchei...sper sa nu ma fac prea mare. Oricum, bebe e cel mai important, asa ca am sa mananc sanatos si cat va fi nevoie, ca sa fie bine, numai sa scap de greata, ca nu mai suport.

P.S. Completez lista cu mancaruri pe care le visez: croisante cu dulceata, inghetata, rosii umplute, carnati din aceia subtiri, cartofi prajiti, tort. Precis mai sunt cateva insa cred ca le-am uitat.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta