Vizita la medic la 8 saptamani

Am fost ieri la eco. Am schimbat doctorul si ma simt excelent. La acest doctor ma simt in siguranta pt ca este un adevarat profesionist. Mi-a lasat o impresie foarte buna. Pe langa acest fapt, are aparatura performanta si astfel, am putut sa il vad mai bine pe bebelusul nostru. Nu imi venea sa cred ca omuletul acela micut ce se vedea pe monitor este la mine in burtica. I-am vazut inimioara cum palpita voioasa si i-am si auzit-o. A fost un moment extrem de emotionant. Am primit si doua poze cu puiutul mic. Primele poze ale bebelusului nostru. :) Ce frumos!

Am programare in data de 7 martie pt dublu test. Chiar de ziua noastra. O sa avem 4 ani de cand suntem un cuplu. Ce cadou frumos. Il vom vedea din nou pe bebe!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta