9 saptamani si o zi si sunt deja in luna a treia!!!!!

Bebe scump din burtica mea e mare, are deja 3 cm. Am aflat de pe internet ca in saptamana asta ii cresc unghiutele si parul si ca deja se numeste fat, numele de embrion nu se mai potriveste puiutului meu. Deja se misca in burtica, da din manute si picioruse si e un nazdravan. Din pacate mai am de asteptat pana voi simti si eu aceste miscari, dar nu-i nimic, am rabdare.

Eu ma simt relativ bine comparativ cu alte gravidute care au varsta mea de sarcina. Mi-e rau in fiecare zi insa suportabil. Pot manca destul de multe feluri de mancare, in cantitate mica, fara carne afumata, mezeluri, usturoi. Cel mai mult imi plac fructele si cornurile. Ceva foarte interesant pt mine mi se intampla in fiecare noapte. Visez ca mananc. Pana acum am papat prajituri, mazare cruda, paine prajita, dovlecel pane, tort, din nou prajituri, oua umplute, gulie cruda…astea am inceput sa le visez cam de o saptamana si cateva zile. Cine stie cate imi vor mai trece prin cap pana la final. Burtica a crescut un pic si deja port pantaloni de graviduta. Astept cu nerabdare urmatoarea intalnire cu medicul ginecolog din 7 martie, cand imi va face dublul test. Atunci il voi revedea pe bebe la ecografie.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta