Mai sunt 37 de zile pana la nunta!

Ce putin mai e.
Nici nu imi vine sa cred ca au trecut deja 10 luni in care am fost logodnica lui Sorin. Mai e o luna si voi deveni sotie. Ma simt atat de nerabdatoare cateodata. Mi se pare totul, inca ireal. Mi-e greu sa cred, ca cel mai mare vis al meu, cel de a avea o familie fericita, e pe cale de a se implini.
Peste 36 de zile, voi pasi spre altar, in fata lui Dumnezeu, pentru a deveni perechea lui Sorin. De atunci, noi doi vom fi unul si vom trai pentru a ne face unul pe celalalt fericiti.
E atat de frumos ceea ce traiesc acum. Ador sa fac pregatiri pt petrecerea nuntii noastre. Imi doresc ca toti invitatii nostri sa se simta bine si sa se bucure pt noi. Sper sa nu lipseasca nimic si cu totii sa ne distram, pana dimineata. Asadar, pregatirile acestea, sunt pt ca invitatii sa stie ca apreciem faptul ca au venit pt noi, ca au dorit sa vada bucuria din ochii nostri in momentul in care noi vom deveni sot si sotie.
Ce minunat va fi. Sunt sigura.
Te iubesc Sorin! Abia astept sa fiu sotia ta si sa iti gatesc (din ce in ce mai bine).

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta