Ce frumoasa e viata!


Este minunat sa vezi partea plina a paharului. Ma simt atat de bine in ultima perioada ca nici nu imi vine sa cred ca sunt aceeasi persoana cu cea din 2009. Probabil ca pregatirile de nunta ma ajuta foarte mult...si mai ales, iubitul meu. Chiar daca e perioada plina cu evenimente, examene, proiecte la serviciu si pe de-asupra mai trebuie sa fiu si gospodina in casa, ma mir ca imi mentin optimismul.
E foarte frumos sa fac planuri cu iubirea vietii mele. Ma simt atat de iubita, protejata si implinita...ca nu-mi vine sa cred. Sper sa tina mult aceste senzatii.
Iubitul meu acum cauta destinatii pt luna de miere. Ce ma bucur! Abia astept sa mergem impreuna la mare, sa ne balacim in apa calda si sa ne intindem la soare. Ce viata frumoasa ne asteapta!

Pfff, e minunata viata cu Sorin!

Am pus si o poza cu noi doi. Ne iubim si mai mult ca la inceput.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta