A inceput povestea noastra...

Din 7 iunie traiesc un vis...si nu cred ca sunt singura. Iubitul meu, Sorin, e la fel de incantat de evenimentul care se va intampla anul viitor in 29 mai. Vom avea nunta si de atunci, vom fi o familie. Vom imparti totul si vom fi impreuna si la bine si la greu.
Sa va povestesc cum a inceput totul.

Era sambata si pe langa asta, era si Sarbatoarea Berii. Ne-am plimbat noi ce ne-am plimbat printre mici si kurtoskalacs iar pe la 12 am plecat spre casa. Am ajuns destul de repede, in ciuda faptului ca eu purtam saboti cu talpa groasa si pe deasupra si cu toc. Asadar, pe la 12 si 15 minute noaptea, am intrat in apartamentul lui Sorin si m-am grabit sa ma descalt. El s-a strecurat rapid pe langa mine si a intrat in sufragerie. Eu, surprinsa de graba lui si cu gandul sa-l cert ca m-a lasat sa-i car eu aparatul foto, greu mai bine de un kg, deschid usa incet si il vad.

Statea cuminte langa masuta. Pe ea era un buchet mare cu flori si o cutiuta argintie. Sorin cand m-a vazut, s-a indreptat spre mine si cu voce puternica mi-a pus intrebarea pe care au am visat-o de atatea ori: "Vrei sa fii sotia mea?" Am ramas muta de uimire. Nu m-am asteptat. Deja trecusera cateva secunde bune si eu tot socata. Mi-am revenit si am spus "DA". Inelul, l-am primit imediat dupa raspuns si e superb. Cred ca vreo saptamana l-am tot privit. Iata dovada, sa vedeti si voi cat e de superb inelul meu de logodna, cel pe care iubitul meu drag mi l-a ales cu grija.




















De atunci traim un vis. Am stabilit data nuntii, am achitat avansul pentru restaurantul nostru preferat si deja am ales verighetele. Am facut multe pregatiri si continuam. Ne pregatim sa fim o familie, alaturi si de viitorii nostri copilasi si sa ne iubim mult chiar si dupa moarte. Asadar nunta noastra se apropie si asteptam cu nerabdare sa aratam lumii cat de mult ne iubim.

Te iubesc Sorin!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taierea motului

Progresele copiilor. 2 ani si 10 luni. 7 ani si 4 luni

Fetita desteapta